Kafedranın professor və müəllim heyəti
Elmi nəşrlər və dərsliklərin sayı
Tədris olunan fənlər
Bakalavr təhsil pilləsində
Marketinq. Marketinq üzrə bakalavr dərəcəsi müxtəlif növ məhsul və xidmət istehsalçılarının və milyonlarla istehlakçılarının fayda və səmərəliliyinin əldə edilməsi üçün tədqiqatların aparılmasını zəruri edən tədris proqramlarıdır. Proqram çərçivəsində tələbələr istehsal olunan məhsulun və göstərilən xidmətin satışı üçün əlverişli zəmin yaratmaq, onları keyfiyyət standartlarına uyğunlaşdırmaq, istehsal həcmini bilavasitə alıcıların tələbatlarına müvafiq həyata keçirmək, səmərəli və etibarlı paylama kanallarından istifadə etmək, bazar rəqabətinə davam gətirə bilən marketinq strategiyaları hazırlamaq, əlverişli marketinq kommunikasiyalarına tətbiq etmək, uğur gətirən qiymət siyasətindən bəhrələnmək, tez-tez dəyişən bazar mühitini kompleks təhlil etmək və proqnozlaşdırmaq istiqamətində nəzəri və praktiki biliklər əldə edirlər. Proqramı müvəffəqiyyətlə mənimsəyən məzunlar Gömrük Komitəsində, logistik mərkəzlərdə, dəniz ticarət limanlarında, sənaye müəssisələrində, müasir iri anbarlarda, məhsulların dayanması, qablaşdırılması, nəql edilməsi və s. üzrə müəssisə və təşkilatlarda fəaliyyət göstərə bilərlər.
Mühasibat uçotu və audit. Mühasibat uçotu üzrə bakalavr dərəcəsi müəssisə və təşkilatlarda baş verən təsərrüfat hadisələrini – əsas vəsaitlərin, maddi dəyərlərin alınmasını, onların köməyi ilə məhsul istehsal olunmasını, istehsalla bağlı məsələlərin çəkilməsini, işçilərə əmlak haqqı, məzuniyyət və s. ödənişlərin hesablanması, satış prosesində əldə edilən gəlirin müəyyən edilməsi, həmin gəlirdən vergilərin tutulmasını və s. öyrənən tədris proqramıdır. Proqram çərçivəsində tələbələr mühasibat balansı, hesablar sistemi, ikili yazıları, ilkin müşahidə və sənədləşdirmə, əmlak və öhdəliklərin inventarlaşdırılması, əsas təsərrüfat faktlarının uçotu və s. istiqamətdə nəzəri və praktik biliklər əldə edirlər, eləcə də bazar situasiyası və onun meylləri, uçotun yaxşılaşdırılması üzrə düzgün qərarların qəbulu, təsərrüfat fəaliyyəti nəticələrinin qiymətləndirilməsi üçün balans və hesabatın tərtibi məsələləri öyrənilir. Proqramı müvəffəqiyyətlə bitirən məzunlar iqtisadiyyatın istənilən sahələrinin müəssisə və təşkilatlarında fəaliyyət göstərə bilərlər.
Magistr təhsil pilləsində aşağıdakı ixtisaslar üzrə kadrlar hazırlanır
Marketinq. Marketinq üzrə bakalavr dərəcəsi müxtəlif növ məhsul və xidmət istehsalçılarının və milyonlarla istehlakçıların fayda və səmərəliliyinin əldə edilməsi üçün tədqiqatların aparılmasını zəruri edən tədris proqramıdır. Proqram çərçivəsində tələbələr istehsal olunan məhsulun və göstərilən xidmətin satışı üçün əlverişli zəmin yaratmaq, onları keyfiyyət standartlarına uyğunlaşdırmaq, istehsal həcmini bilavasitə alıcı tələbinə müvafiq həyata keçirmək, səmərəli və etibarlı paylama kanallarından istifadə etmək, bazar rəqabətinə davam gətirə bilən marketinq strategiyaları hazırlamaq, əlverişli marketinq kommunikasiyalarını tətbiq etmək, uğur gətirən qiymət siyasətindən bəhrələnmək, tez-tez dəyişən bazar mühitini kompleks təhlil etmək və proqnozlaşdırmaq istiqamətində nəzəri və praktik biliklər əldə edirlər. Proqramı müvəffəqiyyətlə mənimsəyən məzunlar Gömrük Komitəsində, respublikadakı logistik mərkəzlərdə, dəniz ticarət limanlarında, sənaye müəssisələrində, müasir iri anbarlarda, məhsulların dayanması, qablaşdırılması, nəql edilməsi və s. üzrə müəssisələrdə fəaliyyət göstərə bilərlər.