Marketinq

Urkayev Məmməd Hacıyov oğlu

Kafedra müdiri

(022) 257 38 69

[email protected]

        Kafedranın professor və müəllim heyəti

  • Urkayev Məmməd Hacıyov oğlu [email protected]
  • Hacıyeva Nüşabə Aslan qızı i.f.d.  dos.  [email protected]
  • Mehdiyev Xasay Musa oğlu  i.f.d.  dos.  [email protected]
  • Verdiyev Nazim Davud oğlu  f.f.d.  dos.  [email protected]
  • İsmayılov Vüqar Ağamusa oğlu dos.
  • Kərimov Fazil Cəmil oğlu dos.
  • Qurbanova Xatirə Vəli qızı  i.f.d.  b.m.  [email protected]
  • Kərimova İradə Cəmil qızı  b.m.  [email protected]
  • Qarayeva Şəhla Nadir qızı  b.m.  [email protected]
  • Yusubova Şəlalə Əli qızı b.m.  [email protected].az
  • Babakişiyeva Sevinc Firuddin qızı  b.m.  [email protected]az 
  • Kərimova Minurə Hacı qızı b.m.
  • Mətləb Oqtay oğlu  b.m.
  • Həmzəyeva Jalə Elşən qızı ass.
  • Bayramov Vüsal Eldəniz oğlu ass.
  • Elyasova Pərvanə Aftandil qızı ass.
  • Məmmədova Ayşən Viladdin qızı ass.
  • Məmmədov Seymur Ceyhun oğlu ass.

 

       Elmi nəşrlər və dərsliklərin sayı

  • 156 məqalə
  • 7 metodiki göstəriş
  • 8 dərs vəsaiti 

       Tədris olunan fənlər

  • Audit (bakalavr pilləsi) 
  • Bank marketinqi
  • Beynəlxalq marketinq
  • İdarəetmə uçotu
  • İdarəetmə təhlili
  • İqtisadi təhlil 
  • İstehsalın təşkili
  • İstehsal sahələrininmarketinq
  • İstehlak mallarının marketinqi
  • İstehsalın iqtisadiyyatı, menecment və marketinq
  • Kommersiya işi
  • Kommersiya fəaliyyətinin əsasları
  • Qiymətin yaranması və konyunktura
  • Logistika
  • Maliyyə uçotu
  • Maliyyə təhlili
  • Maliyyə hesabatlarının beynəlxalq standartları
  • Marketinq
  • Marketinqdə məhsul siyasəti
  • Marketinq tədqiqatları
  • Marketinqin idarə edilməsi
  • Marketinq kommunikasiya sistemi
  • Mühasibat uçotu 
  • Mühasibat uçotu və audit
  • Nəqliyyat müəssisələrinin təsərrüfat fəaliyyətinin təhlili
  • Reklam fəaliyyəti
  • Maliyyə hesabatlarının təhlili
  • Mühasibat uçotunun təşkili
  • Beynəlxalq biznesdə marketinq (magistr pilləsi)
  • Birja işi
  • Fəaliyyət sahələri və sferalarında marketinq
  • Marketinq strategiyası
  • İqtisadi proqnozlaşdırma
  • İnformasiya iqtisadiyyatı
  • İstehlakçı davranışı
  • Kiçik biznesdə marketinq
  • Marketinqin tarixivəmetodologiyası
  • Marketinqin müasir problemləri
  • Marketinq menecment
  • Marketinq tədqiqatlarının aparılmasının üsul və vasitələri
  • Turizmdə marketinqdən istifadə problemləri

Rektora müraciət

Rektora müraciət yaza bilərsiniz.

ELANLAR

Kadr hazırlığı

Bakalavr təhsil pilləsində

Marketinq. Marketinq üzrÉ™ bakalavr dÉ™rÉ™cÉ™si müxtÉ™lif növ mÉ™hsul vÉ™ xidmÉ™t istehsalçılarının vÉ™ milyonlarla istehlakçıların fayda vÉ™ sÉ™mÉ™rÉ™liliyinin É™ldÉ™ edilmÉ™si üçün tÉ™dqiqatların aparılmasını zÉ™ruri edÉ™n tÉ™dris proqramıdır. Proqram çÉ™rçivÉ™sindÉ™ tÉ™lÉ™bÉ™lÉ™r istehsal olunan mÉ™hsulun vÉ™ göstÉ™rilÉ™n xidmÉ™tin satışı üçün É™lveriÅŸli zÉ™min yaratmaq, onları keyfiyyÉ™t standartlarına uyÄŸunlaÅŸdırmaq, istehsal hÉ™cmini bilavasitÉ™ alıcıların tÉ™lÉ™batlarına müvafiq hÉ™yata keçirmÉ™k, sÉ™mÉ™rÉ™li vÉ™ etibarlı paylama kanallarından istifadÉ™ etmÉ™k, bazar rÉ™qabÉ™tinÉ™ davam gÉ™tirÉ™ bilÉ™n marketinq strategiyaları hazırlamaq, É™lveriÅŸli marketinq kommunikasiyalarını tÉ™tbiq etmÉ™k, uÄŸur gÉ™tirÉ™n qiymÉ™t siyasÉ™tindÉ™n bÉ™hrÉ™lÉ™nmÉ™k, tez-tez dÉ™yiÅŸÉ™n bazar mühitini kompleks tÉ™hlil etmÉ™k vÉ™ proqnozlaÅŸdırmaq istiqamÉ™tindÉ™ nÉ™zÉ™ri vÉ™ praktiki biliklÉ™r É™ldÉ™ edirlÉ™r. Proqramı müvÉ™ffÉ™qiyyÉ™tlÉ™ mÉ™nimsÉ™yÉ™n mÉ™zunlar Gömrük KomitÉ™sindÉ™, logistik mÉ™rkÉ™zlÉ™rdÉ™, dÉ™niz ticarÉ™t limanlarında, sÉ™naye müÉ™ssisÉ™lÉ™rindÉ™, müasir iri anbarlarda, mÉ™hsulların daşınması, qablaÅŸdırılması, nÉ™ql edilmÉ™si vÉ™ s. üzrÉ™ müÉ™ssisÉ™ vÉ™ vÉ™ təşkilatlarda fÉ™aliyyÉ™t göstÉ™rÉ™ bilÉ™rlÉ™r.

 

Mühasibat uçotu vÉ™ audit. Mühasibat uçotu üzrÉ™ bakalavr dÉ™rÉ™cÉ™si müÉ™ssisÉ™ vÉ™ təşkilatlarda baÅŸ verÉ™n tÉ™sÉ™rrüfat hadisÉ™lÉ™rini – É™sas vÉ™saitlÉ™rin, maddi dÉ™yÉ™rlÉ™rin alınmasını, onların kömÉ™yi ilÉ™ mÉ™hsul istehsal olunmasını, istehsalla baÄŸlı mÉ™srÉ™flÉ™rin çÉ™kilmÉ™sini, iÅŸçilÉ™rÉ™ É™mÉ™k haqqı, mÉ™zuniyyÉ™t vÉ™ s. ödÉ™niÅŸlÉ™rin hesablanması, satış prosesindÉ™ É™ldÉ™ edilÉ™n gÉ™lirin müÉ™yyÉ™n edilmÉ™si, hÉ™min gÉ™lirdÉ™n vergilÉ™rin tutulmasını vÉ™ s. öyrÉ™nÉ™n tÉ™dris proqramıdır. Proqram çÉ™rçivÉ™sindÉ™ tÉ™lÉ™bÉ™lÉ™r mühasibat balansı, hesablar sistemi, ikili yazılış, ilkin müÅŸahidÉ™ vÉ™ sÉ™nÉ™dləşdirmÉ™, É™mlak vÉ™ öhdÉ™liklÉ™rin inventarlaÅŸdırılması, É™sas tÉ™sÉ™rrüfat faktlarının uçotu vÉ™ s. istiqamÉ™tdÉ™ nÉ™zÉ™ri vÉ™ praktik biliklÉ™r É™ldÉ™ edirlÉ™r, elÉ™cÉ™ dÉ™ bazar situasiyası vÉ™ onun meyllÉ™ri, uçotun yaxşılaÅŸdırılması üzrÉ™ düzgün qÉ™rarların qÉ™bulu, tÉ™sÉ™rrüfat fÉ™aliyyÉ™ti nÉ™ticÉ™lÉ™rinin qiymÉ™tlÉ™ndirilmÉ™si üçün balans vÉ™ hesabatın tÉ™rtibi mÉ™sÉ™lÉ™lÉ™ri öyrÉ™nilir. Proqramı müvÉ™ffÉ™qiyyÉ™tlÉ™ bitirÉ™n mÉ™zunlar iqtisadiyyatın istÉ™nilÉ™n sahÉ™lÉ™rinin müÉ™ssisÉ™ vÉ™ təşkilatlarında fÉ™aliyyÉ™t göstÉ™rÉ™ bilÉ™rlÉ™r.

 

Magistr tÉ™hsil pillÉ™sindÉ™ aÅŸağıdakı ixtisaslar üzrÉ™ kadrlar hazırlanır

Marketinq. Marketinq üzrÉ™ bakalavr dÉ™rÉ™cÉ™si müxtÉ™lif növ mÉ™hsul vÉ™ xidmÉ™t istehsalçılarının vÉ™ milyonlarla istehlakçıların fayda vÉ™ sÉ™mÉ™rÉ™liliyinin É™ldÉ™ edilmÉ™si üçün tÉ™dqiqatların aparılmasını zÉ™ruri edÉ™ntÉ™dris proqramıdır. Proqram çÉ™rçivÉ™sindÉ™ tÉ™lÉ™bÉ™lÉ™r istehsal olunan mÉ™hsulun vÉ™ göstÉ™rilÉ™n xidmÉ™tin satışı üçün É™lveriÅŸli zÉ™min yaratmaq, onları keyfiyyÉ™t standartlarına uyÄŸunlaÅŸdırmaq, istehsal hÉ™cmini bilavasitÉ™ alıcı tÉ™lÉ™binÉ™ müvafiq hÉ™yata keçirmÉ™k, sÉ™mÉ™rÉ™li vÉ™ etibarlı paylama kanallarından istifadÉ™ etmÉ™k, bazar rÉ™qabÉ™tinÉ™ davam gÉ™tirÉ™ bilÉ™n marketinq strategiyaları hazırlamaq, É™lveriÅŸli marketinq kommunikasiyalarını tÉ™tbiq etmÉ™k, uÄŸur gÉ™tirÉ™n qiymÉ™t siyasÉ™tindÉ™n bÉ™hrÉ™lÉ™nmÉ™k, tez-tez dÉ™yiÅŸÉ™n bazar mühitini kompleks tÉ™hlil etmÉ™k vÉ™ proqnozlaÅŸdırmaq istiqamÉ™tindÉ™ nÉ™zÉ™ri vÉ™ praktik biliklÉ™r É™ldÉ™ edirlÉ™r. Proqramı müvÉ™ffÉ™qiyyÉ™tlÉ™ mÉ™nimsÉ™yÉ™n mÉ™zunlar Gömrük KomitÉ™sindÉ™, respublikadakı logistik mÉ™rkÉ™zlÉ™rdÉ™, dÉ™niz ticarÉ™t limanlarında, sÉ™naye müÉ™ssisÉ™lÉ™rindÉ™, müasir iri anbarlarda, mÉ™hsulların daşınması, qablaÅŸdırılması, nÉ™ql edilmÉ™si vÉ™ s. üzrÉ™ müÉ™ssisÉ™lÉ™rdÉ™ fÉ™aliyyÉ™t göstÉ™rÉ™ bilÉ™rlÉ™r.